14/03/2017, 11:48 Redakcja

#DziewczynyRządzą w kampanii Deichmann

Ruszyła wiosenna kampania marki Deichmann pod hasłem #DziewczynyRządzą. Bohaterką spotów promujących nową, miejską kolekcję butów jest Margaret. Kampanię przygotowała i realizuje agencja LiquidThread.

Od 13 marca w największych stacjach telewizyjnych można zobaczyć spoty promujące wiosenno-letnią kolekcję butów Deichmann. Marka kontynuuje współpracę z Margaret, która ze swoją energią  idealnie wpisuje się w klimat nowej kolekcji oraz hasło przewodnie kampanii, promujące solidarność i siłę kobiet - #DziewczynyRządzą.

Idea #DziewczynyRządzą będzie motywem przewodnim wszystkich aktywności w najnowszej kampanii Deichmann. Oprócz reklamy telewizyjnej w ramach zintegrowanych działań realizowane będą również m.in. kampanie banerowe, promocja w mediach społecznościowych, reklama OOH, social PR oraz aktywacja. W ramach tej ostatniej - na stronie www.dziewczynyrządzą.pl– użytkowniczki same zdecydują jaka zasada i jaki rabat na buty zostaną wprowadzone do sklepów Deichmann na weekend.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja LiquidThread. #DziewczynyRządzą to czwarta, wspólnie realizowana kampania agencji i marki Deichmann. Produkcją spotu zajął się dom Tango Production. Strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów przygotował Starcom.

Komentarze
komentarze wspiera silnik Disqus