10/01/2017, 10:48 Redakcja

Hand Made dla Nestlé Polska

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na obsługę digitalową marki NESCAFÉ Dolce Gusto, należącej do Nestlé Polska. Agencja będzie wspierać markę kreatywnie i strategicznie.

NESCAFÉ Dolce Gusto to jedna z kluczowych marek Nestlé Polska. Agencja Hand Made będzie zajmować się kompleksową obsługą marki w digitalu. Całość działań obejmie strategię obecności w Internecie, kreację oraz obsługę mediów społecznościowych.

- O wyborze agencji zadecydował bardzo dobry pomysł kreatywny, wynikający z zaprezentowanej strategii, który idealnie wpisał się w tonality marki NESCAFÉ Dolce Gusto oraz kompleksowo odpowiadał na brief. Nie bez znaczenia były również możliwości graficzne agencji - komentuje Bartosz Orszulak, Group Product Manager w Nestlé Polska.

Współpraca strategiczno-kreatywna rozpoczęła się z wraz z początkiem roku.

Tagi: Nestle, Hand Made
Komentarze
komentarze wspiera silnik Disqus