7/02/2017, 12:34 Redakcja

Jakich informacji szuka kupujący w e-sklepie?

Co sprawia, że użytkownicy korzystają z wybranych e-sklepów? Na podstawie badania przeprowadzonego na ponad 24 tysiącach respondentów dowiadujemy się, że najistotniejsze informacje, które warto przedstawić na stronie jasno i bez niedomówień to: precyzyjna informacja odnośnie kosztów przesyłki, które będzie ponosił zamawiający.

88% kupujących chce wiedzieć, jak wygląda proces reklamacji i zwrotów, a 86% czy jest możliwość bezpłatnej przesyłki przy zakupie za określoną kwotę.

Jak widać użytkownikom nie zawsze zależy na promocjach i rabatach, a na jasno i czytelnie przedstawionej informacji, która może decydować o tym, w którym sklepie dokonają zakupów. Infographic: What's Important to the Online Shopper | Statista
You will find more statistics at Statista

Tagi: e-commerce
Komentarze
komentarze wspiera silnik Disqus