17/02/2017, 09:45 Redakcja

PayPal.Me - nowa usługa od PayPal

Zgodnie z najnowszym raportem Ipsos/PayPal, w ciągu ostatnich 12 miesięcy, 33% polskich respondentów użyło płatności P2P przesyłając pieniądze do znajomych i rodziny, a 46% zapłaciło w ten sposób za zakupy online. Jedna z najpopularniejszych usług PayPal – PayPal.Me oferuje teraz wygodniejsze płatności peer-to-peer nie tylko dla konsumentów, ale także dla biznesu. Według ekspertów, wiele małych i średnich firm w Europie nie posiada strony transakcyjnej i opiera się na innych rozwiązaniach. PayPal.Me jest zoptymalizowane tak, aby ułatwiać działalność freelancerom, małym przedsiębiorstwom i organizacjom charytatywnym.

Najnowsze badanie wykonane przez Ipsos na zlecenie PayPal pokazuje, że w 2016 roku Polacy masowo korzystali z płatności P2P[1]. W ciągu ostatnich 12 miesięcy, 33% polskich respondentów wysłało pieniądze do znajomych i/lub rodziny, a 28% odebrało w ten sposób przelewy od najbliższych. W tym samym czasie, rola natychmiastowych płatności rośnie również w biznesie: prawie połowa respondentów (46%) skorzystała z płatności P2P w celu opłacenia e-zakupu produktów i/lub usług w kraju i za granicą.

Widząc rosnącą potrzebę dostępu do szybkich, bezpiecznych i wygodnych płatności, we wrześniu 2015 roku PayPal wprowadził w Polsce nowe rozwiązanie P2P – PayPal.Me. Umożliwia ono swoim użytkownikom finalizację procesu płatniczego za pomocą kliknięcia w spersonalizowany link i szybkie logowanie do konta PayPal. Równocześnie, nie wymaga ona pamiętania adresu e-mail lub wpisywania szesnastocyfrowego numeru karty kredytowej i pozostałych informacji niezbędnych do przeprowadzenia tradycyjnej transakcji.

Usługa PayPal.Me dla wszystkich – kupujących i sprzedających

Wygoda akceptowania szybkich płatności poprzez spersonalizowany link może być prawdziwy przełomem dla niemal każdego rodzaju działalności biznesowej, w tym e-sklepów, dostawców i sprzedawców działających poprzez media społecznościowe, jak również dla organizacji charytatywnych.

PayPal.Me pozwala swoim użytkownikom na 77 rynkach na całym świecie wysłać szybkie polecenie zapłaty za pomocą linku PayPal.Me i poprawia jakość doświadczenia zakupowego w przypadku sprzedaży np. na forach internetowych i platformach społecznościowych. Proces finalizacji transakcji w czasie rzeczywistym staje się o wiele prostszy dzięki spersonalizowanemu linkowi, a konsumenci o wiele łatwiej zapamiętują wybrane marki i chętniej odwiedzają ich platformy. „Sprzedawcy w Polsce wiedzą, jak ważne jest wychodzenie naprzeciw potrzebom ich konsumentów w zakresie płatności. Jest to szczególnie ważne w przypadku firm, które rozpoczynają swoją działalność i szybko się rozwijają” – komentuje Matt Komorowski, Dyrektor Zarządzający PayPal w Europie Północnej i Środkowej. „W przypadku firm z zakresu MSP, freelancerów czy organizacji charytatywnych możliwość dokonania szybkiej, bezpiecznej i wygodnej płatności jest kluczowe dla pozyskania nowych klientów oraz sprawną obsługę tych aktywnych. Właśnie dlatego PayPal.Me jest od teraz dostępne także dla firm.”

Łatwy i prosty przebieg transakcji płatniczej dodatkowo pomaga małym i średnim przedsiębiorstwom usprawnić ich obsługę oraz ułatwia proces zakupowy dla ich klientów.

[1] Na zlecenie PayPal Ipsos przeprowadził wywiady z reprezentatywną próbą1 ok. 800-2000 (w sumie 28012) dorosłych osób (w wieku co najmniej 18 lat2), które korzystają z urządzenia z podłączeniem do Internetu3 w każdym z 32 krajów (Wielka Brytania, Irlandia, Francja, Niemcy, Włochy, Hiszpania, Holandia, Szwecja, Belgia, Portugalia, Rosja, Węgry, Polska, Czechy, Grecja, Izrael, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Egipt, RPA, Nigeria, Brazylia, Meksyk, Argentyna, Peru, Chile, USA, Kanada, Indie, Chiny, Japonia, Tajlandia i Singapur). Wywiady zostały przeprowadzone online między 30 sierpnia a 5 października 2016. Wywiady w Polsce zostały przeprowadzone między 14 a 27 września 2016 roku na próbie 2000 osób. Dane zostały zważone we wszystkich krajach, aby usunąć wpływ panelu badawczego, w oparciu o zewnętrzne dane dotyczące liczby kupujących online w każdym kraju. W większości krajów próby badawcze zostały dobrane pod kątem wieku skrzyżowanego z płcią i regionalną reprezentacją populacji online. Regionalne próby nie zostały nałożone w RPA, Singapurze, Rosji i Peru. W Egipcie, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Nigerii, nie zostały określone próby – ankieta została przesłana listownie do reprezentatywnej próby offline’owej, która została sprawdzona pod kątem używania Internetu.

Tagi: paypal
Komentarze
komentarze wspiera silnik Disqus