2/02/2017, 11:28 Redakcja

PromoAgency z LOT

Na początku roku Polskie Linie Lotnicze LOT zorganizowały promocję, w trakcie której klienci mogli kupić bilety na przeloty aż do końca roku. Była to pierwsza tego typu promocja flagowego polskiego przewoźnika lotniczego. Za koncepcję kreatywną oraz działania promocyjne odpowiadała krakowska agencja 360 - PromoAgency.

Agencja kompleksowo opracowała i przeprowadziła kampanię pod hasłem “ Teraz 2017 w promocji” dla Polskich Linii Lotniczych LOT, w której po raz pierwszy w historii klienci polscy i zagraniczni mieli możliwość kupienia biletów na wszystkie kierunki dostępne do końca roku. W ramach projektu PromoAgency przygotowała m.in. Key Visual, landing page, mailing i kreacje graficzne. Komunikaty o promocji pojawiły się w prasie na Ukrainie, Litwie i USA, online na innych rynkach zagranicznych oraz w krajowych mediach takich jak: ONET, WP czy TVN24. Akcja trwała od 10-17.01.2017 r.

PromoAgency kompleksowo obsługuje dział e-commerence linii lotniczych LOT od 2014 roku. W ramach współpracy agencja odpowiada za cykliczne kampanie, które prowadzone są na całym świecie.

Tagi: LOT
Komentarze
komentarze wspiera silnik Disqus