14/02/2017, 10:25 Redakcja

„Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion

Rynek modowy e-commerce w Polsce ma ogromny potencjał dla rozwoju e-biznesu właśnie w tej branży. Odzież, obuwie i dodatki są najczęstszymi produktami na liście zakupów przez Internet.  Warto zainwestować w nowoczesne narzędzia, wspierające handel elektroniczny i w ten sposób rozwijać i utrzymać satysfakcję klientów.

Dzięki konferencji „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion, postawisz pierwsze kroki w drodze do sukcesu i podniesienia konkurencyjności Twojego biznesu.

Zarejestruj się już teraz ->>

Ilość miejsc jest ograniczona.  Decyduje kolejność zgłoszeń.

To już czwarta edycja konferencji, tym razem swoim doświadczeniem i wiedzą podzielą się eksperci branży modowej i rynku e-commerce:

  • Milena Wójcicka - PR&Digital Marketing Manager, LA MANIA
  • Daniel Bossy -  Kreator marketingu internetowego, założyciel Akademii Sukcesu "Top 10 błędów marketingowych"
  • Agnieszka Chabrzyk - Country Director, Business Factory "Jak zwiększyc efektywność działań sprzedażowych na Facebooku”
  • Jakub Gierszyński - Dyrektor e-commerce, DECATHLON "Jak budować nowoczesną markę ? Rola e-commerce w rozwoju organizacji
  • Konrad Ozdowy i Patrick Deba - Założyciele mustache.pl "Jak sprzedawać modę w internecie?"
  • Anna Gorczyńska - Specjalista ds. Komunikacji i PR ORSAY Central Eastern Europe "Dlaczego DOBRY POMYSŁ nie zawsze jest dobry? Multi Channel Content Management, czyli jak stworzyć optymalną koncepcję treści na różne kanały."

Uczestnikom konferencji zapewniamy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Komentarze
komentarze wspiera silnik Disqus