17/03/2017, 13:27 Redakcja

Warsaw PR dla Żarcia Na Kółkach

Agencja Warsaw Public Relations rozpoczyna współpracę z pomysłodawcami i organizatorami największego plenerowego eventu kulinarnego w Polsce pt. Żarcie Na Kółkach. Ambasadorem tegorocznej edycji imprezy jest znany kucharz, podróżnik i restaurator Tomasz Jakubiak.

W ramach współpracy, agencja przygotuje dla klienta strategię komunikacji marki, podejmie działania media relations, z uwzględnieniem pozyskania patronatów medilanych.

Celem działań agencji jest budowanie wizerunku Żarcia Na Kółkach, jako lidera w zakresie wydarzeń streetfoodowych - wydarzenia modnego, wyjatkowego i nowoczesnego.

8 edycja Żarcia Na Kółkach odbędzie się 1 i 2 kwietnia na błoniach PGE Narodowego. Jest ono największym tego typu eventem w kraju. W imprezie weźmie udział blisko 100 food trucków, a kulinarne miasteczko odwiedzi ponad 20 tys osób.

- Nasze food trucki będą zachwycać uczestników eventów zapachami i smakami całego świata. To właśnie ta kulinarna podróż, różnorodność i możliwość spróbowania dań z czterech kontynentów stanowi największy magnes dla naszych gości – mówi Anna Maria Żurek, pomysłodawczyni i właścicielka Żarcia Na Kółkach.

W tym roku goście będą mieli szansę spróbować potraw charakterystycznych dla tak różnorodnych krajów jak: Wietnam, Tajlandia, Izrael, Meksyk, Francja czy Hi szpania.

Tagi: Warsaw PR
Komentarze
komentarze wspiera silnik Disqus