Celem każdej kreacji reklamowej jest sprawienie, że wybrany komunikat dotrze i zostanie zapamiętany przez odbiorców marki i potencjalnych klientów. Każda kreacja ma wpływ na pozycjonowanie i zakotwiczenie marki w świadomości klienta. Firmom zależy na tworzeniu zapamiętywalnych komunikatów reklamowych, takich, które będą efektywnie zachęcały do zakupu produktu, lub zapadną w pamięci na tyle, że gdy klient zdecyduje się na zakup w danej branży to wybierze właśnie produkt danej marki.

Odmienne cele mają kampanie kampanie sprzedażowe i kampanie wizerunkowe i konstruując kampanię trzeba koniecznie o tym pamiętać. Udana kreacja, niezależnie od celu, powinna odpowiadać na potrzeby marki. Kolejnym krokiem jest stworzenie pomysłów na kampanię - najczęściej za te działania odpowiadają kreatywni w agencji marketingowej.
GRAY LONDON dla WWF
Cyber Kids on Real z kampanią „Nie zmieniaj się na siłę” zrealizowaną dla Grupy Edukatorów Seksualnych Ponton
Kampania z blogerami #25COLORADO 18/11/2016, 10:04

Kampania z blogerami #25COLORADO

Z okazji 25-lecia flagowego modelu Colorado, CAT Footwear zdecydował  się na niekonwencjonalną kampanię w mediach społecznościowych i zaprosił do współpracy czołowych influencerów. Ekskluzywny Menel, VIVA_A_VIVA, Łukasz Podliński oraz Romek Gelard Gello przez miesiąc prowadzili konto CAT na Instagramie. Blogerzy mogli choć na chwilę „wejść w buty” marki i samodzielnie tworzyć treści udostępniane fanom na @catfootwearpl.…

„OSTOYA DLA WILKÓW” z pomocą bieszczadzkiej naturze
Zilustrowane przez dzieci uczucie lęku i poczucie odrzucenia trafiły na opakowania alkoholu w kampanii społecznej Fundacji EY
Szmata, pedał i brudas. A jeśli kiedyś nazwą tak twoje dziecko?
<