Celem każdej kreacji reklamowej jest sprawienie, że wybrany komunikat dotrze i zostanie zapamiętany przez odbiorców marki i potencjalnych klientów. Każda kreacja ma wpływ na pozycjonowanie i zakotwiczenie marki w świadomości klienta. Firmom zależy na tworzeniu zapamiętywalnych komunikatów reklamowych, takich, które będą efektywnie zachęcały do zakupu produktu, lub zapadną w pamięci na tyle, że gdy klient zdecyduje się na zakup w danej branży to wybierze właśnie produkt danej marki.

Odmienne cele mają kampanie kampanie sprzedażowe i kampanie wizerunkowe i konstruując kampanię trzeba koniecznie o tym pamiętać. Udana kreacja, niezależnie od celu, powinna odpowiadać na potrzeby marki. Kolejnym krokiem jest stworzenie pomysłów na kampanię - najczęściej za te działania odpowiadają kreatywni w agencji marketingowej.
Akcja społeczna agencji Mother London
Z czego zrobione są dziewczynki
Bez postprawdy i faktów alternatywnych - nowa kampania The New York Times
Paczka Zwana Pożądaniem – urodzinowy film yestersen
Wes Anderson reżyserem świątecznej reklamy H&M
Kampania z blogerami #25COLORADO 18/11/2016, 10:04

Kampania z blogerami #25COLORADO

Z okazji 25-lecia flagowego modelu Colorado, CAT Footwear zdecydował  się na niekonwencjonalną kampanię w mediach społecznościowych i zaprosił do współpracy czołowych influencerów. Ekskluzywny Menel, VIVA_A_VIVA, Łukasz Podliński oraz Romek Gelard Gello przez miesiąc prowadzili konto CAT na Instagramie. Blogerzy mogli choć na chwilę „wejść w buty” marki i samodzielnie tworzyć treści udostępniane fanom na @catfootwearpl.…

<