7/01/2017, 15:33 Redakcja

momondo wybrał dom mediowy OMD

Dom mediowy OMD nawiązał współpracę z momondo.pl – globalną wyszukiwarką podróży, oferującą inspiracje podróżnicze oraz porównanie cen lotów, hoteli i wynajmu samochodów na całym świecie.

Do głównych kryteriów przy wyborze domu mediowego należały strategia komunikacji, silny zespół i koszty zakupu mediów.

Reklamodawca nie ujawnia nazw innych domów mediowych, które brały udział w konkursie ofert, jak również budżetu, jakim operuje OMD. Do końca grudnia momondo.pl prowadziło działania marketingowe w Internecie, a od 26. grudnia inwestuje również w reklamy telewizyjne.

Per Christiansen, Global Head of Marketing, komentuje: - Obecnie nasze reklamy telewizyjne można zobaczyć na 12 międzynarodowych rynkach, a Polska jest najnowszym z nich. Rezultaty z pierwszych dni kampanii są obiecujące i liczymy na ścisłą współpracę z OMD w zakresie strategii, planowania i zakupu mediów na polskim rynku.

Wcześniej Momondo zrealizowało m.in. kampanię DNA Journey:

Tagi: OMD, momondo
Komentarze
komentarze wspiera silnik Disqus